Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Γολγοθάς, φίλες και φίλοι αναγνώστες, έχει καταστεί πλέον η κυκλοφορία σε κεντρικούς δρόμους της Χώρας, αφού καθημερινά κάποιοι «διπλοπαρκάρουν» τα αυτοκίνητά τους… ξεχνώντας τα επ’ αυτών, για ώρες… ατελείωτες, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κομφούζιο, ειδικά τις ώρες αιχμής.

ΜΕΓΑΛΟΣ…
βραχνάς το κεφάλαιο που ακούει στο όνομα ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, για τους περισσότερους δήμους τής χώρας, φίλες και φίλοι.
Έτσι όπως τις «αναπτύξαμε» τις πόλεις μας, παντού στην Μεταπολιτευτική Ελλάδα, δύσκολο είναι να φτειάξει κανείς χώρους σταθμεύσεως οχημάτων στις ημέρες μας. Δύσκολο, διότι, προηγουμένως, θα πρέπει να τους … εντοπίσει (;) τους χώρους αυτούς. Πάντως, τα «αφεντικά» τού ημετέρου δήμου αισιοδοξούν.
Μία από τις αποφάσεις που έλαβαν προ μηνών κατά την διάρκεια συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου, τέτοιοι χώροι θα δημιουργηθούν σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες, καθώς επίσης και στις Τοπικές Κοινότητες.


Θα πρέπει να μισθώσει ουκ ολίγα «ξέφωτα» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, εάν θέλει να δώσει την πρέπουσα λύση στο πρόβλημα που «σέρνεται» κάθε καλοκαίρι στους κεντρικούς και ημικεντρικούς δρόμους τής Χώρας, αλλά και σε κεντρικά σημεία των μεγάλων δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων.
Εάν δημιουργηθούν χώροι σταθμεύσεως οχημάτων περισσότεροι, σίγουρο είναι ότι θα … «ανακουφισθούν» τα πεζοδρόμια! Ναι, θα ανακουφιστούν τα πεζοδρόμια και δη αυτά που βρίσκονται στην καρδιά τής πόλεως Νάξου μέσα.
Καρκίνωμα, η στάθμευση μοτοποδηλάτων και αυτοκινήτων στα πεζοδρόμια επάνω, και μάλιστα κατά την περίοδο της τουριστικής αιχμής. Πάντως, (και) για να λέμε τού στραβού το δίκιο, δεν είναι μόνον η έλλειψη αρκετών χώρων σταθμεύσεως οχημάτων η μία και μοναδική, θα έλεγα, αιτία τού προβλήματος που… βασανίζει έναν ολόκληρο κόσμο στην Χώρα μέσα. Είναι και η δική μας απερισκεψία. Είναι η επιπολαιότητά μας. Είναι η αναισθησία μας.
Έχουμε δει πρόχειρους χώρους σταθμεύσεως οχημάτων, που είναι άδειοι, την ώρα που στα πλησίον αυτών πεζοδρόμια επάνω, έχουν τραβήξει χειρόφρενο οι ιδιοκτήτες μικρών και μεγάλων, ημιεπαγγελματικών και μη, οχημάτων. Όποιος κάνει μία βόλτα στην Χώρα Νάξου μέσα θα δει πολλά· πολλά και «ανισόρροπα». Γι’ αυτό και μίλησα για «αναισθησία».   
Το μεγάλο «πάρκινγκ» τού Ποταμού είναι σχεδόν πάντα άδειο. Δεν το προτιμούν, βλέπετε, οι ντόπιοι, που θέλουν να απολαμβάνουν το καφεδάκι τους … και να ξέρουν ότι έχουν «παρκαρισμένες» τις «ρόδες» τους είναι σε απόσταση βολής…
Το μεγάλο «πάρκινγκ» πλησίον τού Δημαρχείου, είναι σχεδόν πάντα «μπλοκαρισμένο» από τα «ενοικιαζόμενα». Ελάχιστοι είναι οι επιχειρηματίες εκείνοι που έχουν το δικό τους χώρο «πάρκινγκ». Οι περισσότεροι «μπλοκάρουν» τον εικονιζόμενο χώρο σταθμεύσεως, επειδή έτσι τους βολεύει!
Ανεξαρτήτως πάντως όλων όσα παραπάνω αναφέραμε σήμερα, επιτακτική είναι η ανάγκη, να δημιουργήσουμε και άλλους χώρους σταθμεύσεως οχημάτων εντός, αλλά και εκτός πόλεως Νάξου…   
Γολγοθάς, φίλες και φίλοι αναγνώστες, έχει καταστεί πλέον η κυκλοφορία σε κεντρικούς δρόμους της Χώρας, αφού καθημερινά κάποιοι διπλοπαρκάρουν τα αυτοκίνητά τους… ξεχνώντας τα επ’ αυτών, για ώρες… ατελείωτες, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κομφούζιο, ειδικά τις ώρες αιχμής.
Τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται, όταν συνωστίζονται στους δρόμους της πόλεως Νάξου αστικά λεωφορεία και πολλά ιδιωτικής χρήσεως μικρά αυτοκίνητα… Το μποτιλιάρισμα που δημιουργείται είναι απίστευτο! Οι ουρές, ατελείωτες… Όλοι θέλουν να απεγκλωβιστούν από τα πλοκάμια της «γκαμήλας», χωρίς όμως αποτέλεσμα…
Τροχαία και δήμος θα πρέπει να μεριμνήσουν άμεσα, για να αμβλυνθεί αυτή η κατάσταση, υποστηρίζουν ντόπιοι αλλά και επισκέπτες του νησιού μας.
Αναφορικά με την κατασκευή των κυκλοφοριακών κόμβων, εκείνο που έχουμε να πούμε ότι «ναι λένε στους κόμβους. Όμως, θα πρέπει οι κόμβοι αυτοί, να είναι σωστά κατασκευασμένοι και ικανοί να ανταποκριθούν στον κυκλοφοριακό φόρτο του καλοκαιριού.
Μια ακόμη δράση στην οποία προσανατολίζεται η αρμόδια επιτροπή του ημετέρου δήμου είναι η δημιουργία κάποιων επιπλέον θέσεων σταθμεύσεως περιμετρικά της πόλεως Νάξου.
Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι, μια πρόσφορη λύση είναι και η αποφόρτιση της κυκλοφοριακής κινήσεως, εντός του ιστού της πόλεως, μια πρόταση που κατά καιρούς έχουν υποβάλει αρκετοί, που έχουν εντρυφήσει στους πλέον σοβαρούς και υλοποιήσιμους τρόπους επιλύσεως του Κυκλοφοριακού.

Εκτός από τις παραπάνω δράσεις, κάποιοι εύστοχα νομίζουμε προτείνουν την μεταφορά των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, από το κέντρο της πόλεως προς τα έξω…
 ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου