Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

“Βάζουν τους δημότες να σκοτώνονται μεταξύ τους”

Για το θέμα που κυριαρχεί εδώ και μέρες στην Χώρα Νάξου και στην κοινωνία του νησιού μας γενικότερα και το οποίο αφορά με την αδειοδότηση του καταστήματος Α.Ξενάκη στον κεντρικό παραλιακό δρόμο και στα 40 τραπεζοκαθίσματα σε γωνιακό τμήμα της πλατείας το ζεύγος  Λαγογιάννη ξεσπά και στηλιτεύει τα λεγόμενα του προέδρου του Δ.Λ.Τ.Ν. Γιάννης Μαμουζέλου: “Θα λέει αυτός ψέμματα κι εγώ δεν θα πω την αλήθεια; Εγώ, θα του κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Μου είπε θα πάρεις αυτό το χώρο που δεν εμποδίζει κανέναν ... και γιατί να μην το πάρεις; ... που είναι μπροστά στο μαγαζί σας κ.λπ. Και σκέφτηκα γιατί να μην το κάνω. Και με βάζει σ' αυτό το λούκι και τώρα μας τα γυρίζει; Στρέφουν τον κόσμο εναντίον μας... 
TOY ΓΙΑΝΝΗ ΒΛΑΧΑΚΗ
Για το θέμα που κυριαρχεί εδώ και μέρες στην Χώρα Νάξου και στην κοινωνία του νησιού μας γενικότερα και το οποίο αφορά με την αδειοδότηση του καταστήματος Α.Ξενάκη στον κεντρικό παραλιακό δρόμο και στα 40 τραπεζοκαθίσματα σε γωνιακό τμήμα της πλατείας το ζεύγος  Λαγογιάννη ξεσπά και στηλιτεύει τα λεγόμενα του προέδρου του Δ.Λ.Τ.Ν. Γιάννης Μαμουζέλου: “Θα λέει αυτός ψέμματα κι εγώ δεν θα πω την αλήθεια; Εγώ, θα του κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Μου είπε θα πάρεις αυτό το χώρο που δεν εμποδίζει κανέναν ... και γιατί να μην το πάρεις; ... που είναι μπροστά στο μαγαζί σας κ.λπ. Και σκέφτηκα γιατί να μην το κάνω. Και με βάζει σ' αυτό το λούκι και τώρα μας τα γυρίζει; Στρέφουν τον κόσμο εναντίον μας...
Η εκμυστήρευση Ξενάκη και Λαγογιάννη
Α.Ξ.: Δυο χρόνια το μαγαζί ήταν ουσιαστικά εκτός λειτουργίας. Ενοίκια δεν παίρναμε...
Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα ήταν κλειστό. Έρχονταν λοιπόν και μας το ζητούσαν. Λέγανε: ''παιδιά καρέκλες απέναντι θα πάρουμε;'' Κι έλεγα εγώ: ''δεν ξέρω.''
Μια μέρα λοιπόν λέω στον κ. Μαμουζέλο: Γιάννη, οι εννιά στους δέκα που μου ζητούν το μαγαζί ζητούν καθίσματα. Μπορώ να πάρω καθίσματα; ''Γιατί όχι'' μου λέει.
''Φέρε το θέμα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, κάνε μια αίτηση και θα πάρουμε εμείς μιαν απόφαση.
Έκαναν την αίτηση. Ήταν Ιούνιος τότε. Ήταν πρώτη Ιουνίου του 2011.
Τους έβγαλα στο μπαλκόνι έξω και τους είπα “δείτε που είναι το δικό μου το μαγαζί, δείτε πώς έχει από κάτω ο χώρος. Εγώ, είμαι στην άκρη. Εκεί είναι τα καλαμπόκια και άλλα διάφορα. Επί λέξει τους είπα: ''Εάν ήμουν στο ύψος του Προμπονά ούτε που θα σας το πρότεινα καν. Εγώ, είμαι στην άκρη''.
Μου είπαν: ''Ναι, είσαι στην άκρη, δεν εμποδίζεις κανέναν, δεν ενοχλείς κανέναν. Και αποφάσισαν ομόφωνα να μου δώσουν την άδεια για τραπεζοκαθίσματα. Κατόπιν τούτου θα έλεγα και στους επίδοξους ενοικιαστές: ''Ναι, μπορώ να βγάλω καθίσματα''.
Σκεφτήκαμε με την οικογένειά μου τί να το κάνουμε το μαγαζί. Ακυρώσαμε πολλές προτάσεις. Μια από αυτές ήταν να το κάνουμε ένα μαγαζί με παραδοσιακά προϊόντα. Με αυτή την ιδέα ξεκίνησα. Αυτό είχα βάλει στο μυαλό μου. Όμως δεν προχώρησε αυτή η πρόταση.
Αποφασίσαμε για το παγωμένο γιαούρτι.
Πήγα στο Υγιεινής και μου λένε: ''καθίσματα θα πάρεις;'' Λέω: ''ναι, μου έχουν πει πως θα μου δώσουνε. Να, και η απόφαση η ομόφωνη.''.
Πρέπει να μας δώσεις και Βεβαίωση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.
Τους είπα ότι έχει πάρει απόφαση ομόφωνη το Δ.Λ.Τ.
Στη συνέχεια πάω στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και τους λέω: Από το υγιεινής έρχομαι και μου είπαν ότι για να πάρω τα καθίσματα χρειάζεται και Βεβαίωση από εσάς.
''Έλα βρε Ανδριανή'', μου λένε. ''Αφού έχουμε πάρει ομόφωνη απόφαση''. Λέω: ''Ναι, αλλά αυτοί μου είπαν ότι θέλουν και Βεβαίωση...''
Κάθεται ο αρμόδιος υπάλληλος και γράφει μια Βεβαίωση...
στο σημείο αυτό στον μονόλογο της κας Ξενάκη παρεμβαίνει ο σύζυγός της Νίκος Λαγογιάννης
''Με παίρνει στο τηλέφωνο η γυναίκα μου και μου λέει ''που είσαι;'' Μου λέει: ''εγώ είμαι στο Λιμενικό Ταμείο για την Βεβαίωση. Και της απαντώ: ''Έρχομαι. Και πάω κι εγώ στο Λιμενικό Ταμείο. Και την ώρα που ανέβηκα εγώ επάνω, ο Αντώνης, ο υπάλληλος έγραφε τη Βεβαίωση. Και την φέρνει μέσα στο γραφείο του προέδρου Γιάννη Μαμουζέλου... Και λέει σήμερα (σ.σ.: χτες) αυτός ότι ''ο φίλος μου ο Νίκος ο Λαγογιάννης ότι ήρθε τουλάχιστον δέκα φορές στο γραφείο μου και επιτακτικά ζητούσε τη Βεβάιωση. Που εγώ πήγα ... που ήταν η σύζυγός  μου επάνω ... και η Βεβαίωση ήτανε γραμμένη,Γιάννη. Και την φέρνει μέσα στο γραφείο του κυρίου Μαμουζέλου σε δυο λεπτά ο υπάλληλος και τον ρωτά: Πόσα τετραγωνικά να γράψω πρόεδρε; Λέει: ''53, 50τόσο... ''Έε καλά'' λέει ... 52 ... εντάξει. Η απόφαση λέει, να σου αναφέρω, 52 τετραγωνικά, περίπου δηλ. 40 καρέκλες.
Πριν από πέντε ημέρες συναντώ τον κύριο Μαμουζέλο και του λέω: ''Γιάννη, επειδή έχω εδώ τους ανθρώπους και δουλεύουν να περάσω να βάλω φως, γιατί θα βάλω τέντα, ομπρέλα τετράγωνη... Μήπως χρειαστεί να βάλω κάποιο μικρό φωτισμό, μια ψείρα, που λένε, ώστε να υπάρχει μια αναμονή εκεί;
''Ααα, σταμάτα'' μου λέει. ''Ααα'' λέει στον σύζυγό μου ... ''γιατί υπάρχει περίπτωση ... και να μην πάρεις. Μπορεί να μην πάρεις. Δεν είναι σίγουρο. Θα το δούμε''. Και του λέει ο σύζυγός μου: ''Τί να δούμε; Κι απαντά:''εδώ υπάρχουν αντιρρήσεις. Θα πρέπει να το μελετήσουμε.''
Πιστεύω, Γιάννη, ότι ό,τι γίνεται εδώ και μέρες με το κατάστημά μου και τα τραπεζοκαθίσματα είναι για την δημιουργία εντυπώσεων. Είναι πρόεδρος αυτός να τα λέει τη μια έτσι και την άλλη αλλιώς; Είναι υπευθυνότητα αυτά τα πράγματα. Συνιστούν σοβαρότητα.
Κάπως έτσι άρχισαν οι κόντρες και οι διενέξεις.
Ε τότε, επειδή πήρε ο Σκάρκος περίπτερο να μην πάρουν άλλοι περίπτερα. Έτσι πάει;
Είπε, λοιπόν, ψέματα για τον άντρα μου ότι πήγε δέκα φορές και ζητούσε τη Βεβαίωση.
Είπε ψέμματα...
Είπε ψέμματα σήμερα (σ.σ.: χτες) στο ραδιόφωνο του ''Μεσόγειος''. Άλλα έλεγε στο ράδιο και άλλα είχε πει στο Υγιεινής.
Τηλεφώνησα στην κα Μόσχα Βερνίκου στο Υγιεινής την ώρα που μιλούσε ο κύριος Μαμουζέλος στον ''Μεσόγειος' και την ημέρωσα. Και μου είπε σε απάντηση: ''Εμείς σου ζητήσαμε κάποιες προδιαγραφές. Εσύ τις είχες τις προδιαγραφές αυτές. Και μαζί με την άδεια που θα σου δίναμε θα σου επιτρέπαμε να έχει και μέσα στο κατάστημά σου τέσσερα (4) καθίσματα. Σε όλα τα μαγαζιά τα δίνουμε αυτά τα καθίσματα. Τη Βεβαίωση που σου ζήτησαμε ήταν καθαρά για τραπεζοκαθίσματα στην πλατεία''. Και της λέω: ''Μα το γράφει η σχετική απόφαση ότι τα τραπεζοκαθίσματα είναι για τη χερσαία ζώνη.'' Και της λέω επίσης: ''Μπορείς να βγεις και να το πεις στον 'αέρα'; Και μου λέει: ''Όχι. Εγώ είμαι δημόσιος υπάλληλος. Και δεν έχω δικαίωμα να βγώ και να το πω στον 'αέρα'.
Η απόφαση, Γιάννη, του 2011 είναι ομόφωνη απόφαση. Και η τελευταία Βεβαίωση που φέρει την υπογραφή του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κυρίου Μαμουζέλου το λέει ξεκάθαρα. Έχουν τερλαθεί με την συμπεριφορά του και τα λεγόμενά του μέσα στο Υγιεινής. Δηλαδή με βάζουνε, κάνω τόσα έξοδα και τώρα τα 'γυρίζουνε'...
Αυτή τη στιγμή περιμένω δυο (2) μηχανήματα από την Ιταλία. Όλα τα δικαιολογητικά τα έχω. Έχω και την άδεια Λειτουργίας. Τα έχω όλα.
Σήμερα (σ.σ.: χτες) είπε πράματα και θάματα στο ράδιο. Είπε ότι λυπάται για τον Μιχάλη τον Κωβαίο που ήρθε στο νησί μας και ΄δεν ήξερε τι ψήφιζε.
Είπε πάρα πολλά ψέμματα στο ράδιο. ''Σκεφτείτε'', είπε στην Ρούλα Μπράουν, ''ο Συνοδινός δεν ήξερε που είναι το μαγαζί της''.
Φοβερά ψέματα είπε στο ράδιο. Τ' άκουγα και βγήκα έξω από τα ρούχα μου.
Ο κ. Συνοδινός ήρθε στις 8 στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Και ήρθε και λέει: “Εγώ, από το καράβι ήρθα με τα πόδια. Και το μαγαζί επειδή το ξέρω, στάθηκα και το κοίταξα με λεπτομέρεια επειδή θα 'ρχόμουν να ψηφίσω. Και είδα ότι πραγματικά είναι στην άκρη της πλατείας και η γυναίκα'', δηλαδή εγώ, ''δεν ενοχλεί σε τίποτε. Και γι' αυτό λέω ''ναι''.
Έρχεται η σειρά μετά τον κύριο Συνοδινό, του κυρίου Μιχάλη Κωβαίου, ο οποίος λέει: ''Εγώ, ψηφίζω ''ναι'', διότι πάντα θυμάμαι μπροστά από το κατάστημα της κυρίας Ξενάκη να είναι καλαμπόκια (σ.σ.: να πωλούνται καλαμπόκια). Ποτέ δεν τον θυμάμαι άδειο το χώρο όσα χρόνια έρχομαι στην Νάξο. Και επειδή υπήρχε και προηγούμενη απόφαση .... και σαν επαγγελματίας ... βάλανε τη γυναίκα να κάνει τόσα έξοδα και τώρα την έχουν φτάσει στο αμήν, θα πρέπει να της δοθούνε καθίσματα. Δεν είναι σωστό αυτή τη στιγμή να μην της δοθεί η άδεια. Και ψήφισαν ''ναι'' και οι δύο. Οι άλλοι του δ.σ. είπαν και αυτοί ''ναι'' χωρίς να πουν πολλά λόγια.
Μειοψήφησε ο λιμενάρχης, ο Σταμάτης ο Καπίρης και ο Γιάννης Μαμουζέλος.
Τί πράματα είναι αυτά που άκουσα σήμερα )(σ.σ.: χτες) στο ράδιο από τα χείλη του. Βγήκα από τα ρούχα μου.
Έβγαλε ψεύτες του Αμοριανούς λέγοντας ότι δεν γνώριζαν το μέρος. Ο Συνοδινός καθότανε και για πολλή ώρα το κοίταζε. Γι' αυτό και προσήλθε με καθυστέρηση στη συνεδρίαση του συμβουλίου.
Τι ήταν, Θεέ μου, αυτά που είπε σήμερα (σ.σ.:χτες)!
Νέα παρέμβαση του κ. Λαγογιάννη
“Εμένα ο Μαμουζέλος ... δεν έχω μάθει ποτέ στη ζωή μου να λέω ψέμματα. Εμένα μου λέει: ''Θα πας και θα κάνεις μια ευθεία εκεί πέρα, θ' ανοίξεις το δρόμο και θα κάνεις αυτό που πρέπει.''
Γιάννη, αυτός λέει ψέμματα κάθε μέρα. Γι' αυτό εγώ θα πω την αλήθεια. Δεν πρέπει ο κόσμος να μάθει την αλήθεια.
Εγώ, θα του κάνω μήνυση...
Εγώ, θα του κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Εγώ,έχω ένα όνομα στην κοινωνία εδώ. Εγώ δεν έχω τσακωθεί ποτέ μου με κανέναν, δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν, ούτε κανενας έχει μαζί μου, και με κατηγορεί τώρα, και με λέει εμένα ψεύτη τώρα, και ότι πάω και τον εκβιάζω και άλλα πολλά. Θα κόψεις από εδώ, θα κόψεις από εκεί, θα πάρεις αυτό το χώρο και άλλα τέτοια..
Δεν εμποδίζεις κανένα. Γιατί να μην το πάρεις αυτό το τμήμα που είναι μπροστά στο μαγαζί σου το οποίο είναι υποβαθμισμένο κ.λπ,. κ.λπ. κ.λπ.
Και τα σκέφτηκα όλα αυτά και είπα: Γιατί να μην το κάνω. Γιατί να το ενοικιάσω και να παίρνω ένα χιλιάρικο και να μην κάνω κάτι για την οικογένειά μου; Και με βάζει σε αυτό το λούκι ο άνθρωπος. Πάνε δέκα μέρες από τότε που έγινε αυτή η κουβέντα.
Η κα Ξενάκη, πήρε το λόγο και είπε:
Γιάννη, με έπιασαν ντόπιοι και και  μου είπαν ''να βγάλεις καθίσματα και πίσω.'' Το πιστεύεις;
Μα, πού να βγάλω καθίσματα και τραπέζια, Γιάννη, πίσω από το μαγαζί μου. Χώρος δεν υπάρχει. Εγώ, θέλω να χρησιμοποιήσω τις αποφάσεις και τις αδειοδοτήσεις που έχω στα χέρια μου. Να, εδώ είναι και άδεια λειτουργίας που μου υπέγραψε ο αντιδήμαρχος κύριος Πρωτονοτάριος. Να, αυτή είναι...
και νέα παρέμβαση Λαγογιάννη
Εάν ήταν αρνητικό το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο εξαρχής, δεν επρόκειτο να κάνουμε κανένα βήμα.
Εάν μου έλεγε: ''είμαστε , Νίκο, φίλοι. Κάνουμε παρέα, πίνουμε μαζί ένα κρασί, αλλά, Νίκο, δεν γίνεται να πάρεις άδεια. Δεν επροκειτο να κάνω το παραμικρό. Δεν επρόκειτο να μπω στη διαδικασία από πέρυσι να κάνω μαγαζί. Και μέχρι χτες αδειοδότηση πήρα. Τον περασμένο Μάη δηλαδή.
Ο λόγος και πάλι στην κα Ξενάκη
“Δεν είμαι κατά του περιπτέρου που είναι ακριβώς απεναντι. Δεν είμαι κατά.
Δεν λεώ να φύγει το περίπτερο. Και τώρα πάνε να συνδέσουν το μαγαζί μου με το περίπτερο. Είναι δόλια η συμπεριφορά τους αυτή. Βάζουν τον κόσμο να ''σκοτώνεται'' χωρίς λόγο. Γιατί όλα αυτά. Κάνουν αυτοί πολιτικά παιχνίδια, γιατί αυτό περνά απ' το μυαλό μου, και θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε τα παιχνίδια του; Αυτά δεν γίνονται πουθενά.
Βάλανε τον Γιάννη τον Σκάρκο που έχει το καινούργιο το περίπτερο κοντά στο φαρμακείο Δελλαρόκα στο στόμα του λύκου.
Τους το έχω πει πάρα πολλές φορές μέχρι σήμερα. Πρέπει να κάνετε μια προκήρυξη για δύο περίπτερα και να δώσετε έτσι δουλειά και μεροκάματα σε δύο οικογένειες μέσα στο νησί μας.
Η δήμαρχος Σερίφου καταδικάστηκε που δεν σφράγισε μαγαζί το ξέρεις;
Κάντε δυο περίπτερα και βάλε νόμιμα δυο ανθρώπους να τα δουλέψουνε. Μιλάω παράλογα;

Γιατί τα κάνουνε όλα αυτά; Δεν μπορώ να τα καταλάβω αυτά τα πράγματα.
Εάν εγώ ήξερα ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ αδειοδότηση δεν θα έκανα βήμα προς τα μπροστα.
Γιατί τώρα με κοροϊδεύουν; Γιταί στρέφουν τον έναν πολίτη εναντίον του άλλου.
Δεν μπορούν να παίζουν όμως σε καμία περίπτωση πολιτικά παιχνίδια σε βάρος της οικογένειάς μου
Εγώ, τώρα τα έχω όλα τα χαρτιά, χαρτί και από το Υγιεινής, και μπορώ μόλις μου έρθουν τα δύο μηχανήματα να ανοίξω το μαγαζί μου.
Περνάνε από το μυαλό μου χίλια δυο πράγματα.
Προσπαθώ να εξηγήσω την συμπεριφορά κάποιων.
Λέω: ''Λες να χρησιμοποιούν εμάς ως δούρειο ίππο για να κάνουν κάποιοι το κομμάτι τους και να βλάψουν κάποιους;
Εμείς καραγκιόζηδες μέσα στην παραλία δεν θα γίνουμε. 2 Ιουλίου πήραμε την άδεια με την υπογραφή Πρωτονοτάριου. Εσύ, τι θα έκανες;
Όλοι είναι χουβαρντάδες εις βάρος μας.” 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου