Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

«Περιμένουμε να πληρωθεί από το νοσοκομείο μας, η μεταφορική εταιρεία - από τις εορτές τού Πάσχα -, για να μπορέσουμε να πάρουμε και να θέσουμε σε λειτουργία την "δωρεά" υπερηχογράφου, που μας έγινε από την Κέρκυρα… Μιλάμε για 800-900 ευρώ»

Ο καρδιολόγος ιατρός του Νοσοκομείου Νάξου Απόστολος Δούλης, μιλάει στην «Κ»   και τον Γιάννη Βλαχάκη και αποκαλύπτει πράγματα σημαντικά, όπως αυτό που έχει να κάνει με την «δωρεά» από την Κέρκυρα, που παραμένει σε μεταφορική εταιρεία του νησιού μας, επειδή το οικείο νοσοκομείο δεν έχει καταβάλει μέχρι σήμερα τα μεταφορικά των 800 €… Λέει:
"Ήρθα στην Νάξο από μεγαλύτερο νοσοκομείο τής Κέρκυρας, με καλή διάθεση να προσφέρω έργο και να αφήσω ένα έργο, αν μπορέσω. Και η ενέργειά μου, που ευοδώθηκε (δεν ξέρω αν έχετε ενημερωθεί) δωρίζοντας ένας φίλος μου καρδιολόγος από την Κέρκυρα ένα υπερηχογράφο (τρίπλεξ καρδιάς) - αναφέρομαι στην χειρονομία του ιατρού του κυρίου Παγώνη, ο οποίος είναι προσωπικός μου φίλος…, και του είπα ‘έχω ένα πρόβλημα σοβαρό, δεν έχω υπέρηχο’…, και τότε έτυχε να έχει κάνει αντικατάσταση του δικού του μηχανήματος με καινούργιο…, και μου λέει σας δωρίζω το παλιό. Από το Πάσχα, λοιπόν, αυτό το μηχάνημα είναι σε μεταφορική, σε πρακτορείο, εδώ στο νησί, και δεν πληρώνει το νοσοκομείο μας την ‘μεταφορική’ – αφού είχε προσυμφωνηθεί ότι θα πληρωθεί η ‘μεταφορική’ από το νοσοκομείο, για να μπει το μηχάνημα σε λειτουργία. Είναι τώρα που σας μιλάω στην ‘μεταφορική’ η ‘δωρεά’ του συνάδελφου από την Κέρκυρα, και δεν πληρώνεται το πρακτορείο για την μεταφορά του μηχανήματος από την Κέρκυρα μέχρι την Νάξο… Θα μπορούσαμε να το θέσουμε αμέσως σε λειτουργία. Δεν έχετε ενημερωθεί ποτέ γύρω από συγκεκριμένο θέμα; Βεβαίως και να τα πείτε, βεβαίως και να τα γράψετε αυτά τα πράγματα. Και δεν είναι μόνον ο κύριος διοικητής γνώστης του συγκεκριμένου θέματος, αλλά και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Και όλοι οι γιατροί του νοσοκομείου μας, επίσης. Και μου τηλεφωνεί και μου ξανατηλεφωνεί ο κύριος Παγώνης από την Κέρκυρα και με ρωτά ‘τι έγινε με το μηχάνημα’… Και εγώ του λέω ότι περιμένουμε να πληρωθεί η ‘μεταφορική’ για να το ενεργοποιήσουμε. Πρέπει προηγουμένως όμως να το παραλάβουμε. Γύρω στα 800-900 ευρώ θα πρέπει να πληρώσει το νοσοκομείο μας, στην ‘μεταφορική’ για να το παραλάβουμε. Και περιμένουμε τόσο καιρό! Ο υπερηχογράφος αυτός είναι ένα μηχάνημα που κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ. Και πάνω απ’ όλα είναι μία ‘δωρεά’. Υπό τις σημερινές δύσκολες στιγμές στον οικονομικό τομέα που περνάει το κράτος, δεν επρόκειτο στο εγγύς μέλλον να έρθει ένα τέτοιο μηχάνημα, παρά μόνο με ‘δωρεά’. Και η ‘δωρεά’ έγινε."
Στο θέμα παρενέβη ο ιατρος παθολόγος Γερμανός Καπίρης:
Γ. ΚΑΠΙΡΗΣ: «Διάβασα το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της ‘Κυκλαδικής’, και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση… Το θέμα το γνωρίζω, βέβαια… Είναι ένα θέμα που θα απευχότανε ο κάθε Ναξιώτης να βλέπει να δημοσιεύεται κάτι τέτοιο … ότι δηλαδή καθυστερεί ένα μηχάνημα να έρθει στο Νοσοκομείο, γιατί δηλαδή δεν μπορούν να πληρωθούν τα μεταφορικά του, από τη στιγμή μάλιστα που το μηχάνημα αυτό (ο καρδιοϋπερηχογράφος έγινε δωρεά από κάποιο συνάδελφο από την Κέρκυρα)!..

Αυτό που μου κάνει όμως μεγαλύτερη εντύπωση, και γι’ αυτό μιλάω σήμερα μαζί σας κύριε Βλαχάκη, είναι ότι τα χρήματα αυτά - τα 850 ευρώ δηλαδή-τα έξοδα μεταφοράς, που το Νοσοκομείο δεν πήγε να τα καταβάλει, προφανώς επειδή αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα οικονομικό -, όταν το πληροφορήθηκα εγώ το θέμα - … σας μιλάω πριν από είκοσι (20) είκοσι πέντε (25) μέρες -, ανέλαβα αμέσως μία πρωτοβουλία, αφού ζήτησα βέβαια την άδεια του κυρίου διοικητή, μία πρωτοβουλία μαζί με το Βήμα της Νάξου, και τα συγκέντρωσα τα χρήματα αυτά, αμέσως – μέσα σε μία ώρα από τέσσερις – πέντε επιχειρηματίες, εμπόρους και γιατρούς και φαρμακοποιούς και έχουν κατατεθεί στο Γραφείο διοίκησης του Νοσοκομείου πριν από δεκαπέντε (15) μέρες. Η μεγάλη απορία μου είναι: γιατί δεν κατεβλήθησαν στην μεταφορική ώστε να είχαμε παραλάβει το μηχάνημα. Εγώ, βλέποντας το αυτό σήμερα στην ‘Κυκλαδική’ μου προξενεί πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση που ο καρδιοϋπερηχογράφος δεν έχει έρθει στο Νοσοκομείο. Είναι ένα μηχάνημα που το έχει απόλυτη ανάγκη το Νοσοκομείο…, αξιοποιεί τον γιατρό μας ο οποίος είναι ένας πολύ έμπειρος γιατρός (Α. Δούλης), και φυσικά ανακουφίζει τους ασθενείς που δεν έχουν να πληρώνουν την δαπάνη αυτή για να βγάλουν ένα υπερηχοκαρδιογράφημα… Ελπίζω ότι από τη στιγμή που τα λεφτά έχ9υν σ6υγκεντρωθεί και είναι ήδη κατατεθειμένα, ότι αύριο θα πρέπει να έχει τελειώσει αυτό το θέμα…».

1 σχόλιο: