Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

"Αβάσιμη και στηριζόμενη σε ανακρίβειες και γενικολογίες εκστρατεία σπίλωσης του ονοματός μου" χαρκατηρίζει την επίθεση της "Συμπαραταξης" ο Γιάννης Μαργαρίτης

Σαν, αβασιμη χαρακτηρίζεται από τον κ. Γιάννη Μαργαρίτη η επίθεση της "Συμπαράταξης" προς το πρόσωπό του και μάλιστα, απαντά με συγκεκριμένα επιχειρήματα, όπως αναφέρει....
Οσον αφορά το αν θα πρέπει να τίθενται επικεφαλής επιτροπών επαγγελματίες σχετικοί με τον τουρισμό, αναρωτιέμαι τι προτείνει δηλαδή ο κ. Μαράκης να θέτονται επικεφαλής άνθρωποι άσχετοι με το αντικείμενο του τουρισμού, οι οποίοι δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν;
Όσον αφορά για τις δήθεν καταγγελίες επαγγελματιών εναντίον μου, θέλω να τονίσω ότι κανείς επαγγελματίας δεν βγήκε επώνημα να καταγγείλει δημόσια τα πεπραγμένα μου στις εκθέσεις αλλά αντίθετα όσα ακούστηκαν έγιναν παρασκηνιακά και κατά τη διάρκεια της απουσίας μου στην τουριστική έκθεση της Γαλλίας στην οποία η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες διέπρεψαν με την παρουσία τους. Άραγε τυχαία προσπαθεί να απαξιωθεί η σπουδαία αυτή προσπάθεια της νέας τουριστικής επιτροπής; Αναρωτιέμαι, όμως, με τι κριτήρια ο εν λόγω κύριος κατακρίνει την παρουσία μας και τα πεπραγμένα μου στις συγκεκριμένες εκθέσεις. Τον καλώ για την πληρέστερη ενημέρωσή του να απευθυνθεί στον κ. Πετσίλα προιστάμενο του Ε.Ο.Τ. Αμερικής, στον κ. Σκορδά προιστάμενο του Ε.Ο.Τ. Γερμανίας και στον κ. Χαρτοματζίδη προιστάμενο του Ε.Ο.Τ. Γαλλίας, οι οποίοι εξήραν την Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες για την εξαιρετική τους παρουσία στις αντίστοιχες εκθέσεις. Φαντάζομαι, όμως ότι ο κ. Μαράκης θεωρεί εαυτόν ανώτερο γνώστη των τουριστικών θεμάτων από τους καθ᾽ύλην αρμόδιους!
Έχω ήδη απαντήσει δημόσια στις φημολογίες περί προώθησης των επιχειρησεών μου στις εκθέσεις και καλώ ξανά όποιον έχει στοιχεία συγκεκριμένα να βγει και να δηλώσει ότι έδωσα έστω και ένα μου φυλλάδιο χέρι με χέρι. Επιπλέον η ρητή εντολή μου προς τον εκπρόσωπο του Δήμου στην έκθεση του Βερολίνου ήταν να διανέμεται το cd με τις πληροφορίες για τα νησιά μας και όλα τα επίσημα έντυπα. Να υπενθυμίσω στον κύριο αυτόν ότι η πρακτική της διανομής φυλλαδίων από επαγγελματίες ήταν συνήθης και παγιωμένη πρακτική κατά τη διάρκεια της θητείας του. Τι ισχυρίζεται άραγε τώρα ότι δεν είχε γνώση του τι συνέβαινε τέσσερα έτη στις τουριστικές εκθέσεις; Έχω ενημερώσει με λεπτομερή δελτία τύπου για τις επάφες που είχα με εκπροσώπους του τουρισμού στις εκθέσεις. Άραγε πως νομίζει ότι γίνονται όλες αυτές οι επαφές ο κ. Μαράκης, όντας κανείς σε ένα περίπτερο και μοιράζοντας φυλλάδια;
Ο κ. Μαράκης για ευνόητους λόγους προσπαθεί να απαξιώσει το σπουδαίο έργο της παρούσας τουριστικής επιτροπής. Εγώ όμως αντιτάσσω σε αυτήν την οργανωμένη προσπάθεια σπίλωσης του ονοματός μου συγκεκριμένα έργα και τον καλώ να διαβάσει τα δελτία τύπου με τα πεπραγμένα μου.
Να κατακρίνουμε λοιπόν σύμφωνα με τον κ. Μαράκη τον ΑΝΤ1 satellite που προέβαλε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του την συνεντευξή μου για τα νησιά μας. Να κατακρίνουμε την μεγαλύτερη εφημερίδα στο DUBAI που έκανε εκτενές ρεπορταζ για τις επαφές μας. Να κατακρίνουμε τους 150 δημοσιογράφους τουριστικού ρεπορτάζ στη Γαλλία που παρεβρέθησαν στην συνέντευξη τύπου για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες αλλά και τόσα άλλα. Ίσως τότε τελικά ο κ. Μαράκης να νιώσει καλύτερα για την ανεπάρκεια που έδειξε κατά τη διάρκεια της δικής του θητείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου