Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Η ΡΟΥΛΑ ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΙΛΑ ΣΤΗΝ "ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ"



Πραγματικά μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να μιλήσω για τη Ρούλα Κορομηλά. Πρώτον είναι ο μόνος άνθρωπος της τηλεόρασης που αγαπώ και σέβομαι τόσο πολύ. Δεύτερον γιατί ανάμεσα μας υπάρχει μια γνωριμία πολλών χρόνων.

Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ μαζί της, πέρα από τις δύο τελευταίες χρονιές που είναι διευθύντριά μου στον ΑΛΦΑ. Είναι μια πραγματικά καλή γυναίκα, μια συνεπέστατη επαγγελματίας, ένας άνθρωπος γεμάτος χαρά, κέφι, ιδέες και όρεξη για δημιουργία. Είναι αυθόρμητη, ειλικρινής, δεν λέει ποτέ ψέματα, πιστεύει στο Θεό και στη δύναμη των ανθρώπων. Είναι σκληρή και απαιτητική στη δουλειά της. Πως άλλωστε θα είχε γίνει η Ρούλα Κορομηλά, αυτός ο ζωντανός μύθος της ελληνικής τηλεόρασης; Πως όταν δεν είναι όλα στην εντέλεια. Και η Ρούλα τα έχει όλα στην εντέλεια!
Είναι συγκροτημένη, τα έχει όλα δομημένα στο μυαλό της, σε όλα τα επίπεδα. Και επαγγελματικά και προσωπικά. Ξέρει τι θέλει, ξέρει τι λέει, ξέρει τι κάνει. Τα δύσκολα πέρασαν. Τα προβλήματα που αντιμετώπισε με την υγεία της σημάδεψαν μια ολόκληρη περίοδο. Και ήταν μια περίοδος πραγματικά πολύ δύσκολη. Αλλά ακόμη κι εκεί όχι μόνο μπόρεσε και στάθηκε όρθια αλλά έδωσε μαθήματα και σε όλους μας: Μαθήματα θάρρους, υπομονής και επιμονής μέχρι να έρθει το καλύτερο. Και ήρθε. Ήρθε γιατί το προσπάθησε και γιατί της αξίζει.
Στα live του Greek Idol είμαι πάντα στο πλατό της εκπομπής. Και όποιος είναι εκεί παίρνει μαθήματα τηλεόρασης και τηλεοπτικής παρουσίας. Με τη Ρούλα συμβαίνει κάτι μαγικό. Μέχρι την ώρα που θα μπει στο πλατό είναι η φίλη σου, ο άνθρωπος που θα σε συμβουλεύσει ή που θα σου φωνάξει για το λάθος σου, που κάνει πλάκες και γελάει τρανταχτά με τα αστεία, απλή, όπως όλοι μας. Όταν όμως πατάει το πόδι της στο πλατό, όταν ανάβουν οι κάμερες και τα φώτα, μεταμορφώνεται! Ξαφνικά βλέπεις μπροστά σου την απόλυτη σόουγουμαν με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη και έτοιμη να δώσει το 100% των δυνάμεων της. Και το κάνει πάντα.
Η ώρα είναι 2 τα ξημερώματα και είμαι στο καμαρίνι της μετά το τέλος του Live show του Greek Idol. Μαζί της κάποιοι φίλοι και συνεργάτες συζητάνε τα όσα έγιναν στον τηλεοπτικό αέρα. Η Ρούλα χαλαρώνει και ρωτάει πως μας φάνηκε αυτό, πως μας φάνηκε το άλλο. Κάπου εκεί παίρνω την ευκαιρία, φωνάζω τον εικονολήπτη με την κάμερα του Κους Κους και τον ηχολήπτη και κάνουμε την κουβέντα που σας παραθέτω παρακάτω. Σαν να είμασταν στο σαλόνι του σπιτιού μας, σαν να μην υπήρχαν κάμερες και μικρόφωνα. Η Ρούλα χαλαρή, ευδιάθετη και αισιόδοξη μίλησε για όλα…
Για εμάς ήταν έκπληξη η ανάληψη της παρουσίασης του Greek Idol και η μεγάλη επιστροφή σας μπροστά από τις κάμερες μετά από 4 χρόνια απουσίας. Για εσάς ήταν;
Για όλους ήταν έκπληξη, έκπληξη, μη αναμενόμενο!
Είστε αυστηρή με τον εαυτό σας μετά από τόσα χρόνια στην τηλεόραση;
Όταν κάποιος είναι αυστηρός νομίζω δεν αλλάζει στην πορεία, εξακολουθεί να είναι αυστηρός. Μπορεί κάποια πράγματα να τα βλέπει κάπως διαφορετικά. Αυτό νομίζω ότι το κάνω τώρα πια.
Κι όταν οι άλλοι είναι αυστηροί μαζί σας πως αντιδράτε;
Δεν δίνω σημασία σε κανέναν πια, αυστηρό ή μη αυστηρό. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να μαθαίνω πράγματα που ακούγονται και λέγονται. Δεν με αφορούν καθόλου, γελάω, πώς να στο πω, δεν με απασχολεί αυτό το θέμα; Όχι επειδή ξέρω να κάνω καλά τα πράγματα, απλά σε αυτή τη φάση της ζωής μου δεν δίνω προτεραιότητα σε αυτά.
Θα ήθελα να μάθω τα συναισθήματά σας το πρώτο λεπτό, στο πρώτο live του Greek Idol μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας.
Μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βγαίνεις και να αντιμετωπίζεις των ενθουσιασμό του κόσμου. Είναι δύσκολο. Ούτως η άλλως δεν έχω κρύψει ποτέ ότι είμαι ευσυγκίνητη ως άνθρωπος, ήταν λίγο περίεργο.
Για τι είχατε αγωνία;
Γιατί είχα αγωνία…Θα τα έκανα καλά; Θα ήμουνα καλή; Μεγάλη αγωνία…Αγωνία έχω πάντα στην έναρξη των εκπομπών μου. Για οτιδήποτε μου δίνετε να το κάνω έχω αγωνία να μπορέσω να το κάνω καλά.
Από εδώ και πέρα τι να περιμένουμε;
Εσύ τίποτα ειδικά…(γέλια)
Εγώ ειδικά, γιατί τίποτα;
Εσύ τίποτα, είσαι τιμωρία! Γιατί ήσουνα σήμερα εδώ στο Greek Idol και δεν με βοήθησες καθόλου, μιλούσες συνέχεια στο τηλέφωνο, άντε κάνε καμιά ερώτηση (γέλια)!
Θα επιμείνω όμως εγώ γιατί είναι το θέμα των ημερών. Αυστηρές κριτικές στις εφημερίδες, πως αντιδράτε;
Δεν με απασχολεί δεν δίνω καμία σημασία, είναι έξω από εμένα όλα αυτά! Είμαι συγκεντρωμένη σε αυτό το πράγμα που αποφάσισα να κάνω κι αυτό με απασχολεί. Δεν με απασχολεί καμία κριτική και δεν με νοιάζει! Είναι εγωιστικό;
Δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω γιατί δεν είμαι στη θέση σας, δεν έχω την εμπειρία σας
Δεν με ενδιαφέρει, δεν με νοιάζει τι θα πει ο καθένας και πως θα το πει, δεν με απασχολεί, γελάω!
Τι σκέφτεστε από εδώ και πέρα;
Για ποιο πράγμα;
Για τη ζωή σας γενικότερα…
Πας καλά παιδί μου; (γέλια) Εδώ η ζωή έχει ανατροπές! Θα σου πω εγώ που είχα τις μεγαλύτερες ανατροπές από τη μια στιγμή στην άλλη, να προγραμματίσω πράγματα; Δεν προγραμματίζω τίποτα, ζω τις καθημερινές στιγμές, γλυκά, τρυφερά και προχωράω. Δεν ξερω τι θα συμβεί αύριο, γιατί να προγραμματίζω;
Μέχρι τώρα ποια είναι τα μαθήματα που έχετε πάρει;
Παίρνω εγώ μαθήματα; Αποκλείεται να παίρνω εγώ μαθήματα…(γέλια)! Ας μιλήσουμε σοβαρά τώρα. Τα μαθήματα ο καθένας είναι προσωπικά δεδομένα πως τα εισπράττει και τι κάνει. Αλλα η ζωή σε βοηθάει να δεις πολλά πράγματα πολύ διαφορετικά. Εμένα σε αυτή τη φάση με έχει κάνει να τα βλέπω πολύ ψύχραιμα και πολύ αισιόδοξα. Δεν στέκομαι σε καμία κακία, σε καμία μικρότητα, σε καμία ανατροπή, σε κάτι που θα μου χαλάσει τη διάθεση, που θα χαλάσει το στόχο μου. Χαμογελάω, βλέπω τον ήλιο, χαίρομαι την ημέρα, τους φίλους μου, τα αγαπημένα μου πρόσωπα, και προχωράω…
Κοιτώντας σας κάποιος στα μάτια, τι θα δει;
Την αλήθεια!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου